Paczki świąteczne dla pracowników to ceniony benefit, który zwiększa poziom satysfakcji pracowników i ich zaangażowanie. Nic dziwnego, że wiele firm niezależnie od branży decyduje się co roku na przekazanie upominków z okazji świąt. Zorganizowanie akcji prezentowej to duże przedsięwzięcie. Wiele firm chce ten proces usprawnić umożliwiając pracownikom wybranie dogodnego miejsca i terminu doręczenia paczki. Prosty system zamawiania paczek prosto do domu to jedna z największych zalet platformy Sendgift. Teraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów ułatwiamy też zamówienie przez stronę dla obywateli Ukrainy pracujących w firmach na terenie Polski.
Jak działa zamawianie paczek przez sendgift?
Możliwość wysłania paczki świątecznej bezpośrednio do domu pracownika była świetnym rozwiązaniem w okresie pandemii, gdy wielu pracowników było na home office. Często firmy nawet nie wiedziały w jakim dokładnie miejscu znajduje się pracownik i gdzie wysłać mu upominek, żeby na pewno trafił we właściwe ręce w odpowiednim czasie. Możliwość samodzielnego wskazania adresu do wysyłki przy składaniu darmowego zamówienia na stronie zdecydowanie ułatwił proces dystrybucji prezentów. Wystarczyło przekazać pracownikom specjalne kody umożliwiające dokonanie zamówienia na stronie, a cały proces dystrybucji obsługiwany był przez nas.
Żeby cieszyć się z prezentu pracownik wykonuje kilka prostych kroków. Wystarczy:
- wejść na stronę,
- wpisać swój kod,
- dodać paczkę do koszyka,
- wskazać swoje dane adresowe.
W ten sposób pracodawca nie musi organizować skomplikowanego procesu pozyskiwania i przekazywania danych.
Minimum formalności i uproszony proces zamówień.
Dysponując adresem strony do zamówień i kodem można dokonywać zamówienia w kilka minut po polsku lub po angielsku. - to rozwiązanie z powodzeniem funkcjonuje u nas już 2 lata. Zdawaliśmy sobie jednak sprawę z faktu, że w wielu organizacjach pracują osoby posługujące się innymi językami.
W tym roku postanowiliśmy ułatwić zamawianie przez stronę pracownikom pochodzącym z Ukrainy!
Paczki dla pracowników – zamawianie w języku ukraińskim
Proces zamawiania paczek przebiega identycznie niezależnie od tego, jakim językiem posługuje się pracownik. Dzięki nowej wersji językowej wszystkie komunikaty są wyświetlane w języku, który jest zrozumiały dla odbiorcy. To oznacza mniej stresu i mniej pomyłek.
Jeśli w Twojej organizacji zatrudniasz wielu pracowników z Ukrainy na pewno nowa wersja językowa będzie kolejnym argumentem za złożeniem zamówienia na zestawy świąteczne właśnie w sendgift.
Platformę sendgift dla pracowników z Ukrainy można zobaczyć pod dedykowanym adresem https://sendgift.pl/uk_UA/index
albo uruchomić z poziomu strony głównej klikając na ukraińską flagę w prawym górnym rogu.
Paczki świąteczne z wysyłką - nie tylko na home office
Chociaż wysyłka paczek świątecznych do domu rozpowszechniła się w okresie lockdownu, w kolejnym roku wiele firm już pracujących stacjonarnie wciąż korzystało z opcji. A zatem zamawianie przez sendgift jest uniwersalną propozycją skierowaną do każdej firmy niezależnie od formy świadczenia pracy. Dostarczając paczki indywidualnie na terenie całej Polski, a nie zbiorczo na palecie, usprawniamy też proces rozdawania upominków i zdejmujemy ten obowiązek z naszych Klientów.
Wystarczy wybrać skład zestawu i ilość, a potem przekazać pracownikom kody do zamawiania na stronie. My zajmiemy się całą resztą!
Chcesz zobaczyć nasz katalog prezentów świątecznych 2022?