• bok@sendgift.pl
  • +48 22 868 04 99
  • Zapraszamy do kontaktu w godzinach 7:00 – 17:00
Dlaczego warto wysłać swoim pracownikom paczki na święta?
Dlaczego warto wysłać swoim pracownikom paczki na święta?

Kolejny rok, którego znaczna część upłynęła pod znakiem dostosowywania się najpierw do pandemicznych obostrzeń, a potem „nowej normalności”, to wyzwania nie tylko dla firmy i jej pracowników. Przy zmieniających się warunkach, nie zawsze pewnej rzeczywistości - przez cały czas dawali z siebie wszystko, wspierając się wzajemnie i realizując stawiane przed nimi cele. Trudno nie docenić takiego zaangażowania! Świetnym momentem, by powiedzieć „dziękuję”, jest Boże Narodzenie. To szczególny moment w ciągu roku, gdy podsumowujemy mijające miesiące i z nadzieją patrzymy na to, co przed nami. Upominki dla pracowników to sposób, w który możemy podziękować tym, dzięki którym przedsiębiorstwo rozwijało się w ostatnim czasie.


Firmowe upominki na święta - dlaczego warto? 


Gwiazdka to szczególny moment w kalendarzu - atmosfera sprzyja organizacji spotkań wigilijnych, na których podsumowuje się mijający rok i kreśli plany na kolejny. W części firm, także w tym roku, świąteczne spotkania odbędą się online. Dlatego chcąc przenieść wyjątkową atmosferę firmowego spotkania do przestrzeni internetowej, warto zadbać o to, by nie zabrakło całkiem namacalnych prezentów. Paczki świąteczne dla pracowników to nie tylko forma docenienia i podziękowania, ale także - sposób na podkreślenie więzi z pracodawcą. W końcu po miesiącach pracy hybrydowej lub zdalnej, miło jest otrzymać coś „w realu”.

Dodatkowo, musimy pamiętać, że przygotowując prezenty dla pracowników, mamy okazję zadbać o wszystkich zatrudnionych - pracowników biur, produkcji, dostawców - niezależnie od struktury firmy i poszczególnych działów, pracujących często w rozproszeniu i nie zawsze mających okazję do spotkań.

Paczki na święta dla pracowników dają więc szansę indywidualnego podejścia do każdego z osobna, doceniając wkład w funkcjonowanie przedsiębiorstwa.

Fakt, że pracodawca pamięta o wszystkich zatrudnionych i potrafi docenić ich w namacalnym wymiarze, znacząco przekłada się na satysfakcję z pracy i motywację w nadchodzących miesiącach.

 

Paczki na święta a wizerunek pracodawcy

 

Po pandemicznych obostrzeniach, w wielu branżach możemy zauważyć znaczący wzrost zapotrzebowania na pracowników. Stąd - dbanie o wizerunek pracodawcy jest istotną kwestią, jeśli myślimy o przyszłych rekrutacjach zakończonych sukcesem. W wielu firmach działa program rekomendacji pracowników. Zadowoleni członkowie zespołu będą chętniej rekomendować znajomych do pracy, gdy sami będą odczuwać satysfakcję z warunków zatrudnienia.

Troska pracodawcy o pracowników to nie tylko wynagrodzenie, ale również - benefity pozapłacowe, jak świeże owoce i warzywa w biurze lub dostarczane na home office, a także - upominki świąteczne dla pracowników.

Obdarowani prezentami, często dzielą się swoją radością z otrzymanej paczki w mediach społecznościowych, doceniając wysiłki działu HR i oznaczając pracodawcę. Takie publikacje na przykład na LinkedIn, generują wiele pozytywnych reakcji osób spoza firmy - w tym kontrahentów, ale też potencjalnych pracowników. Stąd - mocno przekłada się to na budowanie wizerunku firmy jako wartościowego, godnego zaufania pracodawcy, który wspiera swoich pracowników i potrafi ich docenić.

Jak zamówić paczki na święta? Krok po kroku


O prezenty na świata dla pracowników warto zadbać z odpowiednim wyprzedzeniem. Mamy wtedy pewność, że wszyscy otrzymają swoją paczkę na czas! Aby ułatwić dystrybucję podarunków wśród zatrudnionych, najprościej powierzyć to sprawdzonej firmie, która dostarczyła liczone w tysiącach sztuk upominki na święta w trakcie ostatniej Gwiazdki.

Skorzystanie z dedykowanej platformy, która, bazując na rozwiązaniach znanych z e-commerce, pozwala dostarczyć prezenty pracownikom do ich domów, jest znacznym ułatwieniem!

Jak wygląda tak proces krok po kroku?

  • Najpierw firma ustala zawartość paczek dla pracowników, bazując na przygotowanych propozycjach katalogowych lub odpowiednio je modyfikując, na przykład przez dodanie gadżetu firmowego.
  • Następnie pracownik otrzymuje dedykowany link, na którym znajdzie opis zawartości paczki. W zależności od preferencji pracodawcy, na tym etapie może być również dodany wybór konkretnego upominku, różniącego się zawartością - tak, by najlepiej trafić w zainteresowania i ulubione smaki obdarowanego.
  • Do linku dołączony jest specjalny kod, dzięki któremu pracownik może zamówić paczkę za zero złotych, z dostawą pod wskazany adres. To wyjątkowe ułatwienie, ponieważ w dobie pracy zdalnej lub hybrydowej, część pracowników tuż przed świętami przebywa u rodziny. Wpisując adres, pod którym pracownik aktualnie się znajduje, ma on pewność, że prezent od pracodawcy dotrze do niego przed świętami!
  • Wszystko to zapewnia maksymalne bezpieczeństwo danych pracowników, a jednocześnie - nie wymusza podpisywania dodatkowych umów związanych z przetwarzaniem danych, których przygotowanie i procedowanie może być czasochłonne.

 

Jak widać, zamówienie firmowych upominków na święta dla pracowników, nie jest wcale trudne - warto jednak zabrać się za to z odpowiednim wyprzedzeniem! Paczki dla pracowników to wspaniały sposób, by podziękować za zaangażowanie w mijającym roku i z nową energią podjąć kolejne wyzwania, jakie postawi przed całymi przedsiębiorstwem Nowy Rok!

do góry
Shop is in view mode
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium