
Co zyskujesz korzystając z platformy sendgift?
- Szybkie i proste zamówienie prezentów dla pracowników bez zbędnych formalności
- Możliwość dopasowania prezentów do preferencji pracownika
- Łatwe dotarcie z prezentami do rozporoszonych zespołów
- Pełną kontrolę nad przebiegiem procesu

Kompleksowe poprowadzenie projektu
Przykładowe zestawy
Jak to działa?
- Wybierasz prezent z katalogu lub tworzysz autorski
zestaw świąteczny z dostępnych produktów - Wskazujesz liczbę pracowników
- Pracownicy otrzymują indywidualne jednorazowe kody
do zamawiania upominków na platformie sendgift oraz
instrukcję jak prawidłowo złożyć zamówienie - Na stronie każdy pracownik zamawia upominek
i podaje adres do wysyłki - W wyznaczonym dniu prezenty są wysyłane do pracowników
- Otrzymujesz jedną zbiorczą fakturę za realizację akcji świątecznej
Dlaczego warto skorzystać z platformy sendgift?
- Nie musisz martwić się o przekazywanie prezentów pracownikom.
Cały proces jest po stronie sendgift - Każde zamówienie paczki jest odnotowane w systemie
i znany jest jego status. W każdej chwili wiesz, ile paczek
zostało zamówionych i ile dotarło już do odbiorcy - Możesz zaproponować pracownikom więcej niż jeden
upominek do wyboru. Każdy wybierze prezent taki jaki chce
na etapie składania zamówienia - Nie musisz gromadzić ani przekazywać danych
adresowych pracowników - Paczki można zamawiać korzystając ze strony w języku
polskim, angielskim i ukraińskim
Chcesz zamówić paczki dla swoich pracowników?
zapytania@sendgift.pl
Masz pytania? Zadzwoń:
+48 502 327 569
Jak przygotujemy prezent wyjątkowy dla pracowników?
- Każdy prezent zapakowany jest w ozdobny
karton z estetycznej tektury. - Prezenty pakowane dodatkowo w opakowanie
zabezpieczające. - Opakowanie może być ozdobione obwolutą
z logo Twojej firmy, lub dowolną grafiką świąteczną. - Jako wypełniaczy używamy wełny drzewnej oraz papieru.
- Każdy prezent przewiązany jest ozdobną
kolorową rafią lub owinięty świąteczną obwolutą.