• bok@sendgift.pl
  • +48 22 868 04 99
  • Zapraszamy do kontaktu w godzinach 7:00 – 17:00
Jak zamówić? Pytania i odpowiedzi

 

W jaki sposób pracownik może zamówić paczkę za pomocą platformy sendgift?

  • Należy wejść na stronę https://sendgift.pl/kupon lub na stronie głównej kliknąć baner "wykorzystaj swój kupon"
  • Następnie wpisujemy indywidualny kod (Uwaga! Każdy kod ma określony termin ważności!)
  • Po wpisaniu kodu wyświetli się przypisany zestaw
  • Po kliknięciu na przypisany zestaw pracownik ponownie wpisuje kod, a cena zestawu zmienia się na 0 zł.
  • W kolejnych krokach wybiera się miejsce oraz sposób dostawy
  • Po potwierdzeniu wszystkich danych na wskazany adres mailowy przychodzi potwierdzenie wraz z numerem zamówienia. 

  

Jak zamówić, gdy pracownik nie zna języka polskiego?

W takiej sytuacji tworzymy anglojęzyczną stronę do zamówienia konkretnego zestawu. Na stronę wchodzi się przez specjalny link.

Ścieżka zakupowa wygląda analogicznie, a wszystkie komunikaty wyświetlane są w języku angielskim. 

 

Jakie są sposoby dostawy?

Dostawy upominków realizujemy na terenie całej Polski:

  • kurierem DPD na adres wskazanym przez pracownika
  • do paczkomatu Inpost wybranego przez pracownika
  • zbiorczo (na palecie) do siedziby firmy (lub kilku  wskazanych lokalizacji)

 

W jakiej temperaturze przechowywać paczkę z owocami u siebie w domu?

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze paczki jak najszybciej trafiały do Państwa, a produkty były świeże i najwyższej jakości. Jednak jeżeli zachodzi potrzeba krótkiego przechowania paczki, najlepiej to zrobić w ciemnym i suchym miejscu. Po otrzymaniu paczki warzywa można przechowywać w lodówce, jednak nie zalecamy tak przechowywać owoców. Rekomendujemy przechowywać je w temperaturze pokojowej, gdzie podczas naturalnego procesu dojrzewania ich właściwości smakowe będą najlepsze. Dotyczy to zwłaszcza owoców cytrusowych, których nie należy schładzać do temperatury, jaka jest w lodówce.

 

Jaki jest okres przydatności do spożycia?

Okres przydatności do spożycia jest uzależniony od zawartości zamówienia oraz stopnia dojrzałości owoców i warzyw. Wynosi on od kliku dni do kilku tygodni w przypadku cytrusów. W przypadku produktów suchych zawsze data przydatności do spożycia znajduje się na opakowaniu. 

 

Czy mogę zamówić skrzynkę na prezent i wysłać ją na czyjś adres?

Oczywiście, jest to możliwe. W procesie zamówienia, oprócz adresu Zamawiającego proszę podać inny adres wysyłki.

 

Skąd pochodzą owoce i warzywa w paczkach?

Polskie owoce sezonowe: jabłka, gruszki, czereśnie, truskawki, śliwki, morele, maliny pochodzą od naszych sprawdzonych dostawców, z niektórymi z nich współpracujemy już od 10 lat. Owoce, które nie są uprawiane w Polsce importujemy od zagranicznych partnerów. Wybieramy najlepsze i najsłodsze odmiany. Gwarantujemy wysoka jakość i świeżość owoców i warzyw.

 

do góry
Shop is in view mode
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium