
Ogólne Warunki Sprzedaży Produktów SendGift.pl - dotyczy usługi dostaw zestawów dla pracowników zamawiającego z wykorzystaniem kodów rabatowych.
1 Definicje
- Sprzedawca - oznacza wspólników spółki cywilnej pod nazwą Dailyfruits S.C. Bartosz Krudysz Jacek Kwiecień z siedzibą w Warszawie, ul. Posag 7 Panien 1a, 02-495 Warszawa NIP: 679-307-70-34 , REGON: 122432943. Dane wspólników: Bartosz Krudysz (wspólnik spółki cywilnej), NIP 8141612560, REGON 180360730 oraz Jacek Kwiecień (wspólnik spółki cywilnej), NIP 6641943477, REGON 121005297, lub DFSOLUTIONS Szymon Krudysz, ul. Chrościckiego 46/14, 02-421 Warszawa, NIP: 5223196698, REGON: 388047630
- Zamawiający - każdy przedsiębiorca dokonujący zakupów.
- Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym sendgift.pl
- Regulamin - regulamin sklepu internetowego dostępny na stronie sendgift.pl/regulamin
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Formularz zamówienia - formularz udostępniany klientowi, umożliwiający złożenie Zamówienia i Zawarcie Umowy Sprzedaży.
- Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Zamawiającym a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Zamawiającym a Sprzedawcą na podstawie Formularza Zamówienia. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
- Kod – indywidualnie wygenerowany kupon w postaci ciąg znaków z określonym terminem realizacji na dedykowany Produkt udostępniony Zamawiającemu, który umożliwia Przedstawicielowi Zamawiającego realizację Zlecenia Dostawy Produktu przy wykorzystaniu infrastruktury Sklepu.
- Przedstawiciel Zamawiającego – osoba fizyczna (np. pracownik, zleceniobiorca, kontrahent) wytypowana przez Zamawiającego i otrzymująca od Zamawiającego Kod.
- Zlecenie dostawy – pojedyncze zamówienie będące częścią i jednocześnie formą realizacji Umowy Sprzedaży realizowane przez Przedstawiciela Zamawiającego w Sklepie z użyciem otrzymanego od Zamawiającego Kodu.
2 Przedmiot Zamówienia
- Zamawiający zleca, a Sprzedawca przyjmuje do realizacji zlecenie polegające na przygotowaniu i dostarczeniu paczek żywnościowych lub paczek upominkowych zgodnie z warunkami określonymi w Formularzu Zamówienia.
- Niezależnie od wykorzystania bądź niewykorzystania wszystkich Kodów przez Przedstawicieli Zamawiającego w terminie podanym w Formularzu Zamówienia, Zamówienie jest płatne w całości od liczby i wartości zakupionych Produktów.
- Dostawy będą miały miejsce na terytorium Polski.
- Miejsca dostarczenia paczek będą uzupełniane każdorazowo przez Przedstawicieli Zamawiającego w Sklepie podczas tworzenia Zlecenia Dostawy.
3 Obowiązki Sprzedawcy
- Sprzedawca zobowiązuje się wykonać Przedmiot zamówienia z najwyższą starannością, z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej przez siebie działalności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi, tj. dostawę Produktów należytej jakości i świeżości zgodnie z Zamówieniem.
- Sprzedawca zobowiązuje się do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie zamówienia.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie kodów przez osoby trzecie nie będące Przedstawicielami Zamawiającego, jeśli udostępnienie kodów osobom trzecim nastąpiło z winy Zamawiającego lub Przedstawiciela Zamawiającego.
4 Proces Zamówienia
- Zamawiający składa zamówienie do Sprzedawcy na Formularzu Zamówienia wskazując dane do faktur, numer i nazwę, ilość oraz cenę netto wybranego Zestawu oraz uzgodnione wspólnie z Wykonawcą: termin ważności kodów, termin realizacji zamówienia (datę wysyłki), wartość przedpłaty (nie mniej niż 50%), terminy płatności, obsługę zwrotów, obsługę niewykorzystanych kodów oraz inne informacje niezbędne do prawidłowej realizacji Przedmiotu Zamówienia.
- Sprzedawca potwierdza przyjęcie Zamówienia i wystawia fakturę proforma.
- Po otrzymaniu wpłaty od Zamawiającego, Sprzedawca generuje i przekazuje Zamawiającemu wskazaną w zamówieniu liczbę Kodów na zamówione Produkty. Kody trafiają do Zamawiającego zbiorczo- w jednym pliku na adres mailowy osoby podanej do kontaktu w Formularzu Zamówienia.
- Od pierwszego dnia ważności Kodu Przedstawiciele Zamawiającego będą mogli zlecać Zlecenia dostawy, które będą realizowane w ściśle określonym terminie zgodnie z informacją podaną w Formularzu.
- Jeżeli Przedstawiciele Zamawiającego nie wykorzystają wszystkich kodów w terminie ich ważności, to Sprzedawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego oraz ustali z Zamawiającym dalsze postępowanie zgodnie z opcjami wybranymi w Formularzu Zamówienia, w tym datę dostawy pakietów z niewykorzystanych kodów. Zbiorcze dostawy Produktów z niewykorzystanych przez Zamawiającego Kodów dotyczących paczek świątecznych będą miały miejsce od stycznia 2022 roku.
- W przypadku, gdy Zlecenie dostawy nie zostało skutecznie doręczone z winy odbiorcy i po podjętej próbie dostawy wróci do magazynu Sprzedawcy, to takie zlecenie może być nadane raz jeszcze bezpośrednio do zlecającego Przedstawiciela Zamawiającego lub może być zbiorczo dostarczone do miejsca ustalonego w Formularzu Zamówienia. W przypadku kolejnego nadania na prośbę Zamawiającego, Zamawiający zostanie obciążony dodatkowym kosztem w wysokości 15zł netto. Ten koszt zostanie doliczony do faktury zbiorczej, która będzie wystawiona na koniec akcji. Zarówno indywidualne jak i zbiorcze dostawy Produktów z niewykorzystanych przez Zamawiającego Kodów lub niedoręczonych paczek, które dotyczą paczek świątecznych bożonarodzeniowych, będą miały miejsce po 10 stycznia w kolejnym roku kalendarzowym.
- W przypadku realizacji zamówień na produkty świeże, w szczególności owoce i warzywa, Sprzedawca dokłada staranności, aby produkty były dostarczone w jak najkrótszym czasie. W przypadku wysyłki za pomocą kurierów DPD lub Inpost czas realizacji dostawy wynosi ok 24-48h. Jeśli kurier nie mógł dostarczyć przesyłki z winy Przedstawiciela Zamawiającego, przesyłka wraca na magazyn Sprzedawcy. W tej sytuacji sprzedawca ponosi koszt obsługi zwrotów i utylizacji produktów, natomiast przesyłkę uznaję się za dostarczoną i jej koszt uwzględnia się na fakturze.
- Na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, Sprzedawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT za dostawy zrealizowane na podstawie wykorzystanych kodów w danym miesiącu kalendarzowym z uwzględnieniem kosztów dodatkowych zgodnie z zapisami Regulaminu i/lub Formularza Zamówienia.
5 Postanowienia końcowe
- Wszystkie kwestie dotyczące realizacji zlecenia dostawy podlegają Regulaminowi.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zamiany niektórych produktów na zamienniki o zbliżonych parametrach w razie braku dostępności lub ograniczonej dostępności zaproponowanych wcześniej produktów.
- Zamówienie będzie realizowane w oparciu o niniejszy Regulamin B2B, dane i warunki zawarte w Formularzu Zamówienia oraz Regulamin.
- W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami regulaminów i ustaleń zawartych w Formularzu Zamówienia, pierwszeństwo mają ustalenia z Formularza Zamówienia.
- W innych nieuregulowanych kwestiach zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.