
Składanie reklamacji
Reklamacja produktów spożywczych uregulowana jest na mocy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (DzU z 2002 r. nr 141, poz. 1176 ze zm.). Reklamacji produktów spożywczych dokonujemy bezpośrednio u sprzedawcy, u którego kupiliśmy towar. Składamy ją w ciągu trzech dni od daty sprzedaży, otrzymania towaru bądź otwarcia opakowania (dotyczy produktów posiadający termin przydatności do spożycia.)
Niniejszym reklamację na owoce i warzywa złożone po upływie 3 dni od otrzymania dostawy będą rozpatrywane negatywnie. Należy również zwrócić uwagę że produkty świeże powinny być przechowywane w odpowiedniej temperaturze.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Dokumentacja
Wykonaj zdjęcie reklamowanego produktu i wyślij na adres bok@sendgift.pl
Uzupełnij swoją wiadomość o następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, numeru zamówienia i przyczynę reklamacji, data zakupu.
Dokumentację możesz wysłać również na adres:
Sendgift.pl
ul. Modułowa 3, 05-090 Raszyn
2. Postępowanie z produktem
Składając reklamację nie musisz odsyłać produktu.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 48 godzin (nie licząc dni wolnych od pracy)
4. Zostaniesz poinformowany o dalszych krokach.
Zwrot towaru i odstąpienie od umowy
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) (art. 52). Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
Brak prawa do odstąpienia od Umowy, nie pozbawia Konsumenta prawa do reklamacji zgodnie z zapisami Regulaminu sklepu.