Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji

Reklamacja produktów spożywczych uregulowana jest na mocy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (DzU z 2002 r. nr 141, poz. 1176 ze zm.). Reklamacji produktów spożywczych dokonujemy bezpośrednio u sprzedawcy, u którego kupiliśmy towar. Składamy ją w ciągu trzech dni od daty sprzedaży, otrzymania towaru bądź otwarcia opakowania (dotyczy produktów posiadający termin przydatności do spożycia.)

Niniejszym reklamację na owoce i warzywa złożone po upływie 3 dni od otrzymania dostawy będą rozpatrywane negatywnie. Należy również zwrócić uwagę że produkty świeże powinny być przechowywane w odpowiedniej temperaturze. 


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Dokumentacja
Wykonaj zdjęcie reklamowanego produktu i wyślij na adres bok@sendgift.pl
Uzupełnij swoją wiadomość o następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, numeru zamówienia i przyczynę reklamacji, data zakupu.
Dokumentację możesz wysłać również na adres:

Sendgift.pl
ul. Posag 7 Panien 1a , 02-495 Warszawa


2. Postępowanie z produktem
Składając reklamację nie musisz odsyłać produktu.

3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 48 godzin (nie licząc dni wolnych od pracy)

4. Zostaniesz poinformowany o dalszych krokach.



Zwrot towaru i odstąpienie od umowy

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) (art. 52). Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

Brak prawa do odstąpienia od Umowy, nie pozbawia Konsumenta prawa do reklamacji zgodnie z zapisami Regulaminu sklepu.

 



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium